Nowa procedura przyjęcia samochodu do serwisu

obowiązuje od dnia 23.03.2020 roku odbywa się z zachowaniem szczególnej ostrożności.

 
 
  1. Przejęcie auta do naprawy realizowane jest przez uchylone drzwi. Doradca podchodzi do drzwi w budynku Hondy, obiera kluczyki do samochodu oraz kartkę z informacją, czego ma dotyczyć naprawa.
  2. Prosimy Klientów o nie wchodzenie do środka budynku.  Całość operacji odbywa się przez uchylone drzwi. Poczekalnia serwisu jest niedostępna.
  3. Jakikolwiek kontakt, tj. ustalenie szczegółów  naprawy odbywa się  wyłącznie telefonicznie bezpośrednio z doradcą. Pod nr teflonu 81 4468348
  4. Na kartce proszę wpisać zakres prac do wykonania, nr rejestracyjny pojazdu oraz podać tel. kontaktowy do siebie.
  5. Odbiór auta następuje po zakończeniu prac w serwisie po poinformowaniu przez Doradcę klienta i uzgodnieniu terminu odbioru.
  6. Samochód zostanie wydany w sposób uniemożliwiający bezpośredni kontakt z Doradcą.
  7. Każdą sprawę i pytanie proszę kierować telefonicznie do Doradcy opiekuna klienta.
  8. Płatność za zrealizowaną usługę możliwy jest tylko kartą.
  9. Kartę napraw można pobrać tutaj: KARTA NAPRAW
  10. Państwa samochód zostanie po naprawie zdezynfekowany  

Wszystkie te zasady służą poprawie bezpieczeństwa oraz po to, aby zapobiegać potencjalnemu przeniesieniu wirusa. Dbamy o wspólne bezpieczeństwo.